עבודה רק עם לקוחות מדוייקים:
- אריאל אורבוך
- 12 באוק׳ 2020
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 17 במרץ 2021
הבסיס האמיתי להצלחה ארוכת טווח בעסק :

בשיווק האכפתי, אנחנו מבינים שההצלחה אמיתית נמדדת במערכות יחסים ארוכות טווח ולא בהצלחה רגעית, או הכנסה שהיא רגעית, אלא באמת ביצירה של יציבות, מערכת יחסים ארוכה והצלחה לאורך זמן.
אחד הדברים הבסיסיים שאנחנו רוצים לשים עליהם דגש ולשים אליהם לב כאשר אנחנו חושבים בהצלחה ארוכת טווח, הוא העבודה עם הלקוחות המתאימים לנו ביותר.
הרבה פעמים אנחנו נתקלים במצב שאנשים נמשכים למוצר או שירות שאנחנו מציעים והם מוכנים אפילו לשלם באופן מידי, לרוב, כבר בשיחה הראשונה, בתוך האינטראקציה, אנחנו מרגישים שאנחנו לא על אותו התדר, שמה שמניע אותם ומה שמעניין אותם לאו דווקא נמצא בהלימה עם מה שאנחנו מציעים.
זה נשמע דומה, אבל עם הניסיון, לומדים לזהות את החריקה או הכיווץ הללו.
אנחנו יכולים להתעלם מזה ולהגיד "אוקיי, זה בסה"כ מוצר" וזה גם מניב לי הכנסה מידית,
אז לא קרה כלום, מקסימום נתחיל"
אבל אז מה שקורה ברוב המקרים זה שהאנשים האלה בסופו של דבר מבזבזים לנו ולהם הרבה מאוד זמן, לנו כי השירות לא "בול" עליהם אז צריך לעשות התאמות, כי הם רחוקים מפתרון.
הם יכולים להיות אנשים מקסימים, והשירות שלנו מצוין -הבעיה היא לא שם.
זה קורה כי אין הלימה הדדית בערכים ובתדר.
המוצר שלנו לא בהלימה עם מה שהם מחפשים, והם מגלים את זה תוך כדי תנועה ואז הם מפציצים אותנו הרבה פעמים בשאלות ובדברים שאנחנו פשוט מרגישים שאנחנו מבזבזים עליהם הרבה זמן, אבל דבר נוסף שקורה וזה הכי הכי מרגיז,
זה שבסופו של דבר הם מאוכזבים ולא מרוצים,
כך שנוצר מצב שאנחנו הרגשנו בתחילת הדרך שהם לא מתאימים לנו,
הסכמנו בכל זאת לקבל אותם,
בין אם זה לשירות או מוצר,
אנחנו מרגישים שהם מבזבזים הרבה מאוד מזמננו הרבה יותר מלקוחות אחרים שמתאימים לנו
ובסופו של דבר הם לא מרוצים.
בתוכנו, אנחנו לא שמחים. לא הצלחנו לעזור ולתרום, אדם נותר ללא פתרון, יש כל כך הרבה "רעש" במערכת….
לו רק הקשבנו לקול הזה שאמר לנו לעצור ולהפנות הלאה….
לעומת זאת, כשאנחנו והלקוח "מנגנים" ביחד באותו תדר - זה כבר סיפור אחר:
כיף לנו לתת שירות, הלקוחות מקבלים מענה מדויק ושלם לבעיות שלהם והחיים שלהם משתפרים
הם מפנים אלינו לקוחות
אנחנו עובדים עם אנשים ש כשהשם שלהם מופיע על הצג אנחנו מתרחבים ומתמלאים שמחה
והטוב פשוט עובר הלאה ומתפשט.
אני משאיר אתכם עם המחשבה:
האם יצא לכם להיות במצב כזה של עבודה עם לקוח מדויק ועם לקוח לא מדויק?
כשהיה חוסר דיוק, במה הוא עלה לכם והאם זה היה שווה את הסכום שקיבלתם?
כתבו לי כאן
Comments