3 רמות של אכפתיות בעסק חלק ד':
- אריאל אורבוך
- 12 באוק׳ 2020
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 17 במרץ 2021
דיברתי כבר על מהי אכפתיות ולמה היא חשובה בעסקים

וגם על הרמה היישומית הראשונה והשנייה של אכפתיות בעסק
והיום אמשיך להרחיב לרמה השלישית.
אם כבר התחלת ליישם את הרמות הקודמות יש מצב שכבר רואים שינוי ותוצאות בעסק שלך.
אם טרם - זה הזמן להתחיל
הרמה השלישית של אכפתיות בעסק שלך:
אכפתיות כלפי העולם
חיקוי אחרים עובד לשני הצדדים:
כמו שאנחנו מסתכלים לצדדים כך אחרים מסתכלים עלינו.
זה הזמן להפוך את המשוואה ולהיות אלו שנושאים אליהם עיניים ומחקים אותם!
כאשר אנחנו מבינים שהפעולות שלנו משמשות השראה עבור אחרים - בין אם מדובר בבעלי עסקים אחרים, בחברים, בבני המשפחה שלנו, ואפילו אנשים שלא פגשנו מעולם ונחשפים אלינו דרך הרשתות החברתיות,
אנחנו מבינים את גודל ההזדמנות שנקרתה בדרכנו:
כשאנחנו פועלים על פי עקרונות השיווק האכפתי אנחנו מציבים אלטרנטיבה אנושית, אפשרית וערכית להתנהלות עסקית אפקטיבית ונותנים לגיטימציה לאחרים לפעול ככה.
ככל שיותר ויותר בעלי עסקים נחשפים לבעלי עסקים מצליחים שעושים שיווק אכפתי (בין אם הם עסקים מתחילים או ותיקים) ועדיין מצילים לייצר עסק יציב ורווחי, נוצר חלון של השראה שמאפשר לעולם העסקים להשתנות.
חלון השראה שפותח הזדמנות ליותר ויותר ליותר אנשים להתנהל בצורה אכפתית בעסקים, תוך שמירה על ציר הערכים שלנו.
זו הזדמנות אדירה להפוך את עולם העסקים למה שהוא באמת יכול להיות:
כר פורה לשפע, לביטוי עצמי, לשיתופי פעולה לשגשוג ולחיבור מרגש בין אנשים ועולמות.
אני ממש אשמח לשמוע ממך לאן לקחת את העקרונות הללו ליישום בעסק שלך.
Comments