3 רמות של אכפתיות בעסק חלק ג':
- אריאל אורבוך
- 11 באוק׳ 2020
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 17 במרץ 2021
דיברתי כבר על מהי אכפתיות ולמה היא חשובה בעסקים

וגם על הרמה היישומית הראשונה של אכפתיות בעסק
והיום אמשיך להרחיב לרמה השנייה כדי שיהיה אפשרי עבורך להתחיל ליישם אותן כבר עכשיו ולראות הבדל בתחושה שלך, של הלקוחות ובתוצאות
הרמה השנייה של אכפתיות בעסק -
אכפתיות כלפי מתעניינים, לקוחות וקולגות:
אחד הבלבולים הגדולים של בעלי עסקים הוא שהם מבלבלים אכפתיות עם נחמדות, ריצוי הצבת גבולות ובהירות במערכות היחסים שלנו עם האנשים שקשורים בעסק שלנו.
להיות בעל עסק אכפתי לא אומר להיות בעל עסק מרצה, בעל עסק שמוותר על עצמו כדי שהלקוח יהיה תמיד צודק, בעל עסק אכפתי - כמו הורה אכפתי, שאוהב, דואג, ופועל כדי שהילד יצליח, וגם יודע להציב גבולות ברורים ובטוחים לטובת כולם.
כך גם בעל עסק אכפתי יודע ליצור את האיזון בין הרצון לתת ללקוחות את מה שם מבקשים מהעסק, ולתמוך בהם להשגת המטרות שלהם, לבין גבולות ברורים של יושרה מקצועית, זמן מרחב ותמחור הוגן.
גם אנחנו נמצאים בסיטואציות שבהן אנחנו מתעניינים, לקוחות או קולגות של בעלי עסקים אחרים.
כשמישהו נוהג בנו בצורה מכווצת מאוד ברור לנו איך אנחנו לא רוצים שינהגו בנו.
ומכאן שדברים שאנחנו לא רוצים לא רוצים להרגיש בעצמנו נימנע מהם בהתנהגות שלנו עם אחרים בכלל ובאינטראקציות עסקיות בפרט.
זה השלב לערוך סקירה על פעולות שעשית שיצרו כיווץ
לבדוק עם עצמך לעומק למה זה קרה?
עם איזה ערך שלך זה התנגש?
ואז לחשוב:
מה ה תוצאה שחשוב לי להגיע אליה ואיך זה אפשרי בצורה מרחיבה שמחוברת למי שאני ולערכים שלי.
אשמח לשמוע ממך כאן למטה תובנות בנושא
יום נפלא
אריאל
Comments