עבודה רק עם לקוחות מדוייקים חלק ד':
- אריאל אורבוך
- 12 באוק׳ 2020
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 17 במרץ 2021
איך לסיים באכפתיות התקשרות עם לקוח לא מדויק ?

נגיד שפספסתם (ביננו, זה קורה לכולנו) ובכל זאת קרה וכבר קלטתם לקוחות לא מדויקים,
זו הזדמנות אדירה גם ללמידה שלכם, וגם לעזרה גדולה יותר למי שקלטתם.
במקרה הזה אנחנו נשאף לפתרון שיכיל כמה רכיבים:
זה הזמן להעמיק פנימה ולהבין את חוסר הדיוק,
לאפיין אותו כדי שניתן יהיה להכליל ממנו למקרים הבאים.
חשוב ממש לעצור, לכתוב, להקשיב לשיחת המכירה אם אפשר, לזהות מה המסרים שמשכו את האדם הזה ולדייק אותם.
לבדוק האם אפשר לסיים את ההתקשרות בצורה נעימה ומרחיבה ואם כן לעשות את זה, רצוי גם לחשוב מי כן יכול לתת מענה מדויק,
ולעשות ממש את ההפניה והחיבור ואם לא ניתן לסיים את ההתקשרות, לחשוב: מה יהפוך אותה למוצלחת במידת האפשר?
אחרון והכי חשוב:
לחפש את הרגע שבו התחלתם להרגיש שמשהו כאן לא עובד טוב,
לא מדויק, ללמוד לזהות אותו מוקדם ככל שניתן, ולדעת לסגת בצורה נעימה ומכבדת כשהקול הזה עולה.
תזכרו:
קשר עם לקוח, בשיווק אכפתי, הוא מערכת יחסים משפחתית, לטווח ארוך, לכן קבלו לעסק שלכם מי שהייתם מקבלים למשפחה, נהגו בו כבן משפחה והעסק שלכם יהפוך לבית גדול חם אוהב ומשגשג.
מה דעתכם?
Comments